Capabilis svojim kupcima nudi usluge koje podržavaju cjelokupan životni ciklus aplikacija, sustava ili usluga od planiranja i projektiranja, kroz implementaciju i integraciju do podrške i održavanja. Naše usluge pomažu kupcima da rad njihovih aplikacija, sustava ili usluga bude efikasan i profitabilan.

Capabilis raspolaže širokim znanjima iz područja elektroničkih komunikacija koja proizlaze iz iskustava o razvoju i implementaciji vlastitih rješenja a posebno iz razvoja i implementacije aplikacija i usluga s dodanom vrijednošću i usluga informacijskog društva.

  • Analiza, evaluacija i unaprjeđenje postojećih aplikacija i usluga s dodanom vrijednošću ili usluga informacijskog društva. Analiza i izrada tehničkih specifikacija i arhitekture.

  • Analiza i plan integracije aplikacija i usluga u telekomunikacijsku mrežu te analiza i plan integracije aplikacija i sustava u poslovnu mrežu kupca povezivanjem različitih postojećih i novih komponenti u funkcijski učinkovit i jedinstven poslovni sustav.

  • Analiza tržišta, kompetitivnih prednosti te izrada biznis modela, biznis slučaja i/ili biznis plana.

  • Analiza tendencija na tržištu aplikacija i usluga u elektroničkim komunikacija, posebno za fiksne i mobilne mreže slijedeće generacije.
  • Integracija

    Capabilis svojim kupcima nudi integraciju heterogenih sustava u cjelovita rješenja.

    Uz vertikalnu i/ili horizontalnu integraciju softverskih komponenata i aplikacija razvijamo nedostajuće funkcije ili medijacijska rješenja osiguravajući tako integrirana rješenja u skladu sa specifičnim potrebama kupca.

    Podrška i održavanje

    Capabilis svojim sustavom održavanja osigurava kupcu visoku raspoloživost SW proizvoda i kvalitetu usluga njegovim krajnjim korisnicima. Znanje i iskustvo naših zaposlenika na raspolaganju su našem kupcu u svakom trenutku.

    Održavanje i podrška obuhvaćaju preventivno, korektivno i adaptivno održavanje.

    Capabilis nudi svojim kupcima sljedeće usluge održavanja temeljene na trenutnom odzivu te brzoj inicijalnoj i konačnoj rezoluciji problema:

  • Udaljena tehnička podrška 5x8 - Podrška sustavu je kontinuirana od 9 – 17 sati radnim danom.
  • Udaljena tehnička podrška 7x24 - Podrška sustavu je kontinuirana od 0 – 24 sati svakim danom.
  • Podrška na lokaciji kupca – Capabilis svojim kupcima na njihov zahtjev stavlja na raspolaganje svoje eksperte za održavanje i nadogradnju naših proizvoda.
  • Edukacija

    Pouzdan i efikasan rad aplikacija i usluga u području elektroničkih komunikacija zahtjeva kompetentne ljude sa potrebnim znanjima i vještinama.

    Stoga kupcima naših proizvoda nudimo vrhunsku edukaciju njihovih zaposlenika.